Reklama
Rozwiń

Agresywny PR nie podniesie sprzedaży usług

Jakiś czas temu na internetowej stronie jednej z głównych gazet ukazał się obszerny artykuł poświęcony wzajemnym relacjom rzeczników prasowych operatorów telekomunikacyjnych oraz złośliwościom i negatywnym komentarzom, które te firmy sobie prawią. W materiale obecne były głównie dwie firmy, ale kwestia ta jest znacznie szersza i dotyczy praktycznie wszystkich operatorów komórkowych

Publikacja: 27.08.2013 12:00

Agresywny PR nie podniesie sprzedaży usług

Foto: PTC

Od pewnego czasu poświęcają oni coraz więcej sił i środków  na  wzajemne publiczne dyskredytowanie swoich firm i ofert. Przy pomocy rzeczników oraz służb prasowych przerzucają się negatywnymi i złośliwymi wypowiedziami na temat swoich konkurentów. Działania te przybrały ostatnio na sile, choć nie jest to zjawisko zupełnie nowe. Już w przeszłości w branży tej mieliśmy przykłady agresywnych zachowań – choć skala zjawiska była znacznie mniejsza. Jednym z pierwszych, dość drastycznych, przykładów przy okazji wprowadzenia na rynek Heyah, było  rozpowszechniane wśród dziennikarzy przez ówczesnego rzecznika Idei komentarzy typu: „Heyah dla złodzieja”.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama