Reklama
Rozwiń
Reklama

DVB-T wywołało przepływ klientów płatnej tv

Skutkiem procesu cyfryzacja naziemnej telewizji jest przemieszczanie się widzów najtańszych pakietów płatnych telewizji do bezpłatnej oferty naziemnej. Ale widać też migracje w drugą stronę – wynika z badań Nielsen Audience Measurement.

Publikacja: 11.09.2013 08:30

– Zbadaliśmy, że między listopadem 2012 roku, a sierpniem tego roku 6 proc. gospodarstw korzystających z oferty operatorów satelitarnych i 4,4 proc. gospodarstw z dostępem do oferty kablówek
zrezygnowało z nich na rzecz odbierania telewizji wyłącznie z eteru – mówił Michał Szczepankiewicz z Nielsen Audience Measurement. Jak dodaje, sytuacja nie jest jednak tak jednoznaczna. – Bo w tym samym czasie 3,5 proc. gospodarstw dotychczas odbierających wyłączenie naziemną telewizję przeszło do sieci kablowych, a dalsze 5,5 proc.: do platform – wyjaśnia.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama