Aktualizacja: 09.05.2025 08:30 Publikacja: 02.01.2014 17:19
Wynosił 48,26 proc. przy 55,87 proc. w roku 2012 – wynika z danych firmy badawczej Nielsen Audience Measurement. Najwyższe udziały w rynku utrzymała w 2013 roku TVP1: 13,16 proc.( przy 15,41 proc. rok wcześniej), następny był TVN: 12,53 proc. ( 13,93 proc. w 2012 r.), potem Polsat : 12,26 proc.( przy 13,97 proc. przed rokiem) oraz TVP2: 10,31 proc. (przy 12,56 proc. w 2012 r.).
W pierwszej dwudziestce najlepiej oglądanych kanałów coraz więcej jest małych stacji nadawanych w ramach naziemnej telewizji cyfrowej. W pierwszej dziesiątce za TVP2 plasują się nadawany na jednym z multipleksów naziemnej telewizji kanał TVN7 (3,53 proc. udziałów przy 2,53 proc. przed rokiem), potem TVN24 (3,11 proc. przy 3,06 proc. w 2012 r.), naziemne TV Puls i TV4 (z wynikami – odpowiednio – 3,08 proc i 2,96 proc. przy 2,33 proc. i 2,49 proc. przed rokiem), a następnie TVP Info i Polsat2. Na dalszych miejscach znalazły się znane z naziemnej telewizji cyfrowej np. Puls2 (1,07 proc. przy 0,14 proc. przed rokiem) , TTV (1,02 proc. przy 0,31 proc. przed rokiem) czy Polo TV (0,73 proc. przy 0,42 proc. przed rokiem).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas