Sony chce mieć telewizję, Netflix testuje multiroom

Sony swoją usługę telewizyjną chce umieścić w chmurze. Netflix w tym czasie testuje usługę podobną do tej znanej klientom tradycyjnej płatnej telewizji jako multiroom

Publikacja: 09.01.2014 07:00

Jak dokładnie ma wyglądać nowy serwis telewizyjny Sony trudno nawet na razie określić. To, co właśnie zapowiedział koncern na targach CES w las Vegas, nie pozostawia wątpliwości tylko co do tego, że chce dostarczać widzom zarówno materiały nadawane na żywo, jak i na żądanie oraz że usługa ma działać w modnej „chmurze”. To ma umożliwić korzystanie z usługi z poziomu wszystkich urządzeń produkowanych przez Sony (m.in. konsol do gier wideo oraz smart TV), w tym podobno także nagrywanie wybranych filmów czy programów.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem