Sony chce mieć telewizję, Netflix testuje multiroom

Sony swoją usługę telewizyjną chce umieścić w chmurze. Netflix w tym czasie testuje usługę podobną do tej znanej klientom tradycyjnej płatnej telewizji jako multiroom

Publikacja: 09.01.2014 07:00

Jak dokładnie ma wyglądać nowy serwis telewizyjny Sony trudno nawet na razie określić. To, co właśnie zapowiedział koncern na targach CES w las Vegas, nie pozostawia wątpliwości tylko co do tego, że chce dostarczać widzom zarówno materiały nadawane na żywo, jak i na żądanie oraz że usługa ma działać w modnej „chmurze”. To ma umożliwić korzystanie z usługi z poziomu wszystkich urządzeń produkowanych przez Sony (m.in. konsol do gier wideo oraz smart TV), w tym podobno także nagrywanie wybranych filmów czy programów.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić