Sony chce mieć telewizję, Netflix testuje multiroom

Sony swoją usługę telewizyjną chce umieścić w chmurze. Netflix w tym czasie testuje usługę podobną do tej znanej klientom tradycyjnej płatnej telewizji jako multiroom

Publikacja: 09.01.2014 07:00

Jak dokładnie ma wyglądać nowy serwis telewizyjny Sony trudno nawet na razie określić. To, co właśnie zapowiedział koncern na targach CES w las Vegas, nie pozostawia wątpliwości tylko co do tego, że chce dostarczać widzom zarówno materiały nadawane na żywo, jak i na żądanie oraz że usługa ma działać w modnej „chmurze”. To ma umożliwić korzystanie z usługi z poziomu wszystkich urządzeń produkowanych przez Sony (m.in. konsol do gier wideo oraz smart TV), w tym podobno także nagrywanie wybranych filmów czy programów.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa