Reklama
Rozwiń

Sony chce mieć telewizję, Netflix testuje multiroom

Sony swoją usługę telewizyjną chce umieścić w chmurze. Netflix w tym czasie testuje usługę podobną do tej znanej klientom tradycyjnej płatnej telewizji jako multiroom

Publikacja: 09.01.2014 07:00

Jak dokładnie ma wyglądać nowy serwis telewizyjny Sony trudno nawet na razie określić. To, co właśnie zapowiedział koncern na targach CES w las Vegas, nie pozostawia wątpliwości tylko co do tego, że chce dostarczać widzom zarówno materiały nadawane na żywo, jak i na żądanie oraz że usługa ma działać w modnej „chmurze”. To ma umożliwić korzystanie z usługi z poziomu wszystkich urządzeń produkowanych przez Sony (m.in. konsol do gier wideo oraz smart TV), w tym podobno także nagrywanie wybranych filmów czy programów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama