Aktualizacja: 20.04.2025 04:51 Publikacja: 13.02.2014 13:58
Wejścia internetowego giganta do Polski branża wypatruje już od wielu miesięcy, ale w tym roku są na nie większe szanse. Netflix zapowiedział przy okazji podawania wyników finansowych za 2013 r., że planuje w 2014 r. zacząć widoczną ekspansję na europejskim rynku, do czego przyczyniły się dobre wyniki portalu na rynkach poza USA, w tym właśnie europejskich.
Joris Evers odpowiedzialny w Netfliksie za globalną komunikację nie chciał doprecyzować czy planowana „ekspansja” obejmie także Polskę. – Możemy tylko powtórzyć że będzie znaczna – podkreślił. Nie doprecyzował też, jaki model obecności na nowych rynkach wybierze firma.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas