Aktualizacja: 09.05.2025 14:23 Publikacja: 13.02.2014 13:58
Wejścia internetowego giganta do Polski branża wypatruje już od wielu miesięcy, ale w tym roku są na nie większe szanse. Netflix zapowiedział przy okazji podawania wyników finansowych za 2013 r., że planuje w 2014 r. zacząć widoczną ekspansję na europejskim rynku, do czego przyczyniły się dobre wyniki portalu na rynkach poza USA, w tym właśnie europejskich.
Joris Evers odpowiedzialny w Netfliksie za globalną komunikację nie chciał doprecyzować czy planowana „ekspansja” obejmie także Polskę. – Możemy tylko powtórzyć że będzie znaczna – podkreślił. Nie doprecyzował też, jaki model obecności na nowych rynkach wybierze firma.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas