Reklama

Telekomy wyhamowują z wydatkami na reklamę

W kolejnym roku gospodarczych turbulencji i kurczącego się rynku reklamy rosły rabaty udzielane operatorom telekomunikacyjnym przez media – wynika z analizy rpkom.pl. Realne wydatki telekomów na reklamę spadały i nic nie wskazuje na to, żeby ta tendencja odwróciła się w tym roku. Rosnąć będą jednak zdaniem ekspertów nakłady reklamowe na promowanie się operatorów w Internecie.

Publikacja: 28.03.2014 09:00

Telekomy wyhamowują z wydatkami na reklamę

Foto: AFP/Getty Images, David Becker David Becker

W kolejnym roku gospodarczych turbulencji i kurczącego się rynku reklamy rosły rabaty udzielane operatorom telekomunikacyjnym przez media – wynika z analizy rpkom.pl na podstawie zebranych analiz, danych i komentarzy.

Po pierwsze, zestawienie przygotowane przez Equinox Polska o wydatkach reklamowych wskazują, że operatorzy byli obecni w mediach częściej, a domu mediowego Starlink – że niższym kosztem.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama