Reklama
Rozwiń

Telekomy wyhamowują z wydatkami na reklamę

W kolejnym roku gospodarczych turbulencji i kurczącego się rynku reklamy rosły rabaty udzielane operatorom telekomunikacyjnym przez media – wynika z analizy rpkom.pl. Realne wydatki telekomów na reklamę spadały i nic nie wskazuje na to, żeby ta tendencja odwróciła się w tym roku. Rosnąć będą jednak zdaniem ekspertów nakłady reklamowe na promowanie się operatorów w Internecie.

Publikacja: 28.03.2014 09:00

Telekomy wyhamowują z wydatkami na reklamę

Foto: AFP/Getty Images, David Becker David Becker

W kolejnym roku gospodarczych turbulencji i kurczącego się rynku reklamy rosły rabaty udzielane operatorom telekomunikacyjnym przez media – wynika z analizy rpkom.pl na podstawie zebranych analiz, danych i komentarzy.

Po pierwsze, zestawienie przygotowane przez Equinox Polska o wydatkach reklamowych wskazują, że operatorzy byli obecni w mediach częściej, a domu mediowego Starlink – że niższym kosztem.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości