Telekomy wyhamowują z wydatkami na reklamę

W kolejnym roku gospodarczych turbulencji i kurczącego się rynku reklamy rosły rabaty udzielane operatorom telekomunikacyjnym przez media – wynika z analizy rpkom.pl. Realne wydatki telekomów na reklamę spadały i nic nie wskazuje na to, żeby ta tendencja odwróciła się w tym roku. Rosnąć będą jednak zdaniem ekspertów nakłady reklamowe na promowanie się operatorów w Internecie.

Publikacja: 28.03.2014 09:00

Telekomy wyhamowują z wydatkami na reklamę

Foto: AFP/Getty Images, David Becker David Becker

W kolejnym roku gospodarczych turbulencji i kurczącego się rynku reklamy rosły rabaty udzielane operatorom telekomunikacyjnym przez media – wynika z analizy rpkom.pl na podstawie zebranych analiz, danych i komentarzy.

Po pierwsze, zestawienie przygotowane przez Equinox Polska o wydatkach reklamowych wskazują, że operatorzy byli obecni w mediach częściej, a domu mediowego Starlink – że niższym kosztem.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa