Aktualizacja: 11.05.2025 18:41 Publikacja: 19.05.2014 07:00
Foto: Bloomberg
I kwartał w największym operatorze płatnej telewizji w Polsce – Cyfrowym Polsacie – przyniósł minimalny spadek liczby klientów w porównaniu z IV kw. 2013 r. (o 0,2 proc.). Liczba klientów wynosiła na koniec marca niecałe 3,53 mln. 0,2 proc. to oczywiście śladowy spadek, ale w całej branży trend jest podobny. Wynika zarówno z tego, że po latach walki o nowych klientów rynek po prostu zaczął się w końcu nasycać, jak i ze startu w całym kraju pełnej oferty darmowej naziemnej telewizji cyfrowej.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas