Reklama
Rozwiń

Koniec wzrostów w płatnej telewizji

Rynek w końcu się nasycił, część jego potencjalnych klientów odpłynęła zapewne do darmowej cyfrowej telewizji naziemnej. Wyniki największych operatorów płatnej telewizji za I kwartał tego roku nie wykazują już wzrostów liczby klientów. Najbliższe lata przyniosą zapewne zwiększoną liczbę rynkowych aliansów mających na celu pakietowanie coraz większej liczby usług wraz z telewizją, telefonią i dostępem do sieci. Oraz nowe fuzje i przejęcia.

Publikacja: 19.05.2014 07:00

Koniec wzrostów w płatnej telewizji

Foto: Bloomberg

I kwartał w największym operatorze płatnej telewizji w Polsce – Cyfrowym Polsacie – przyniósł minimalny spadek liczby klientów w porównaniu z IV kw. 2013 r. (o 0,2 proc.). Liczba klientów wynosiła na koniec marca niecałe 3,53 mln. 0,2 proc. to oczywiście śladowy spadek, ale w całej branży trend jest podobny. Wynika zarówno z tego, że po latach walki o nowych klientów rynek po prostu zaczął się w końcu nasycać, jak i ze startu w całym kraju pełnej oferty darmowej naziemnej telewizji cyfrowej.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości