[b]Orange[/b] we współpracy z serwisem [b]audioteka.pl[/b] uruchomił serwis audioteka.orange.pl, w którym rozpoczyna sprzedaż audiobooków. Na początek dostępnych będzie 1500 tytułów zebranych w 25 kategorii. Pierwszym hitem ma być sprzedawana na tydzień przed rynkową premierą książką Marcina Ciszewskiego pt. „Mróz”. Abonenci Orange korzystający z tego serwisu mogą liczyć na rabaty i punkty w programie Payback, ale będzie on dostępny dla wszystkich, którzy zarejestrują się w serwisie www.orange.pl. Płatności można dokonywać SMS-em, przelewem lub kartą płatniczą.

– Nie liczymy, że serwis ten zacznie na szybko przynosić kokosy, ale traktujemy to przedsięwzięcie długofalowo jako uzupełnienie naszego portfofilo. Widzimy potencjał, jako że według rynkowych badań 62 proc. Polaków nie przeczytało w ciągu roku ani jednej książki, zaś z drugiej strony wiele więcej czasu niż statystyczny Europejczyk spędzają oni w samochodach, czy autobusach dojeżdżając do pracy – mówi Witold Skierzyński z Orange odpowiedzialny za rozwój projektu. Ujawnia on, że Orange przymierza się też do wprowadzenia sprzedaży e-booków, jednak jego zdaniem dziś główną przeszkodą w Polsce jest małe upowszechnienie czytników e-książek.