Aktualizacja: 11.05.2025 20:31 Publikacja: 28.04.2011 09:06
Od wczoraj użytkownicy sieci 4G amerykańskiego operatora Verizon mają kłopoty z logowaniem do sieci transmisji danych. Problemy dotyczą użytkowników telefonów i kart data, które często nie mogą skorzystać nawet z sieci HSPA+. Bez zakłóceń działają połączenia głosowe, które Verizon realizuje w sieci UMTS i CDMA (technologię VoLTE zamierza wdrożyć w przyszłym roku).
Amerykański operator nie podał przyczyn tej awarii. Zakomunikował tylko, że „pracuje nad jej usunięciem” na każdym z lokalnych rynków, na których działa sieć LTE. Awaria jest szczególnie pilnie śledzona i komentowana, jako że dotyczy jednej z najszybciej rozwijających się sieci LTE na świecie (145 wysp zasięgu do końca roku, 150-200 mln osób w zasięgu sieci).
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas