Aktualizacja: 01.07.2025 00:24 Publikacja: 10.02.2010 00:00
Google Buzz to nazwa nowego serwisu społecznościowo-lokalizacyjnego firmy Google, którego premiera rynkowa właśnie trwa. W ciągu kilku najbliższych dni serwis Buzz pojawi się wśród opcji serwisu pocztowego Gmail. Buzz jest końcówką, która pozwala spiąć w skrzynce odbiorczej Gmail (ma ok. 170 mln użytkowników na świecie) informacje napływające z takich serwisów jak Twitter czy Flickr. Pozwala także na dzielenie się zawartością innych serwisów Google, takich jak czytnik kanałów RSS czy serwis zdjęciowy Picasa.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas