Operator wirtualnej sieci komórkowej poinformował swoich abonentów, że od początku przyszłego miesiąca czasowo zawiesza działanie usług premium rate.

„Szanowni Abonenci, Aspiro S.A. niniejszym informuje, że z dniem 1 marca 2013 r. mBank mobile zaprzestaje świadczenia usług o podwyższonej opłacie (usług premium rate)” informuje w mailu do użytkowników sieci spółka Aspiro, która dla BRE Banku obsługuje mBank mobile.

Jak wyjaśnia Kinga Wojciechowska z biura prasowego BRE Banku zawieszenie usług premium rate zwiazane jest z migracją ,na nowy system bilingowy, jakie realizuje infrastrukturalny partner sieci – Polkomtel. – Migracja powinna się zakończyć około połowy bieżącego roku – mówi Kinga Wojciechowska.

– Odnosząc się do statystyk związanych z usługami premium, mogę powiedzieć, że te usługi mają marginalne znaczenie w naszym ruchu. Na przykład SMS premium stanowią zaledwie 1 proc. wszystkich wysłanych SMS-ów przez klientów mBank mobile – mówi przedstawicielka BRE Banku.