14,42 mln aktywnych kart SIM, o 1,7 mln sztuk i 13,7 proc. więcej niż rok wcześniej, obsługiwał P4, operator sieci Play w końcu marca 2016 r.
To oznacza, że przez trzy miesiące br. telekom przyłączył dodatkowe 270 tys. kart SIM, zwalniając tempo wzrostu i pozwalając wyprzedzić się pod tym względem konkurencji pierwszy raz od niepamiętnych czasów.
Więcej kart SIM niż Play sprzedał w I kw. br. Orange Polska (358 tys.).
Warto przy tym zauważyć, że na wynik Orange złożyły się w sporej części karty przedpłacone (144 tys.), a w segmencie post-paid przyłączył on 214 tys. kart. P4 zaś zwiększył tylko statystyki w tym drugim, uważanym za cenniejszy ze względu na długotrwałe związki z klientami, segmencie: na koniec marca obsługiwał 7,341 mln kart z umowami oraz 7,079 mln kart pre-paid, o 1 tys. mniej niż w grudniu.
– Zwykle silna konkurencja, w tym roku jest jeszcze nieco bardziej zacięta – przyznał Joergen Bang-Jensen, prezes P4. Zapowiedział jednocześnie, że w kolejnych kwartałach firma nadal będzie rosła.