Reklama
Rozwiń
Reklama

Polska: 75 proc. przychodów z komórek

– Aż 75 proc. przychodów polskiego sektora telekomunikacyjnego w 2008 r. pochodziło z segmentu usług w sieciach mobilnych. To jeden z najwyższych odsetków w skali całego świata – wynika z ostatniego raportu brytyjskiego regulatora rynku telekomunikacyjnego Ofcom.

Publikacja: 21.12.2009 00:00

Brytyjski urząd poddał analizie kilkanaście europejskich i najwyżej rozwiniętych rynków pozaeuropejskich. Od 2003 r. do 2008 r. udział telefonii komórkowej w całym polskim rynku zwiększył się o 24 pkt. procentowe. W ciągu tych 5 lat polski rynek zdystansował – pod względem udziałów branży mobilnej – rynki: japoński, hiszpański i holenderski. Te trzy kraje plasują się właśnie za Polską pod względem siły sektora mobilnego, ale drugi i trzeci co do wielkości skok w okresie 2003-2008 zrobiły rynki: amerykański (22 pkt.) i kanadyjski (20 pkt.)

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama