Reklama
Rozwiń
Reklama

Smartfony nie są magiczną bronią operatorów

Nowoczesne terminale pomagają operatorom komórkowym w odnalezieniu się w zmiennych warunkach rynkowych, ale nie zmieniają radykalnie ich biznesu. Dla Bartosza Dobrzyńskiego, szefa marketingu sieci Play, to takie samo narzędzie pozyskiwania klientów, jak prostsze telefony pięć lat temu. P4 w ubiegłym roku rozpoczęło poważne eksperymenty polskich operatorów ze smartfonami, ale powody były prozaiczne

Publikacja: 29.03.2012 07:00

Smartfony nie są magiczną bronią operatorów

Foto: ROL

rpkom.pl: – Skąd eksplozja smartfonowej oferty w Polsce, akurat w ubiegłym roku?

– No, ale czemu właśnie w 2011 r.?

Pozostało jeszcze 99% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama