Reklama
Rozwiń

Smartfony nie są magiczną bronią operatorów

Nowoczesne terminale pomagają operatorom komórkowym w odnalezieniu się w zmiennych warunkach rynkowych, ale nie zmieniają radykalnie ich biznesu. Dla Bartosza Dobrzyńskiego, szefa marketingu sieci Play, to takie samo narzędzie pozyskiwania klientów, jak prostsze telefony pięć lat temu. P4 w ubiegłym roku rozpoczęło poważne eksperymenty polskich operatorów ze smartfonami, ale powody były prozaiczne

Publikacja: 29.03.2012 07:00

Smartfony nie są magiczną bronią operatorów

Foto: ROL

rpkom.pl: – Skąd eksplozja smartfonowej oferty w Polsce, akurat w ubiegłym roku?

– No, ale czemu właśnie w 2011 r.?

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank