Smartfony nie są magiczną bronią operatorów

Nowoczesne terminale pomagają operatorom komórkowym w odnalezieniu się w zmiennych warunkach rynkowych, ale nie zmieniają radykalnie ich biznesu. Dla Bartosza Dobrzyńskiego, szefa marketingu sieci Play, to takie samo narzędzie pozyskiwania klientów, jak prostsze telefony pięć lat temu. P4 w ubiegłym roku rozpoczęło poważne eksperymenty polskich operatorów ze smartfonami, ale powody były prozaiczne

Publikacja: 29.03.2012 07:00

Smartfony nie są magiczną bronią operatorów

Foto: ROL

rpkom.pl: – Skąd eksplozja smartfonowej oferty w Polsce, akurat w ubiegłym roku?

– No, ale czemu właśnie w 2011 r.?

Pozostało 99% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Strategia T-Mobile Polska zakładająca budowę sieci o najlepszej jakości przynosi efekty
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni