Ericsson Consumer Lab: polski rynek telekomunikacyjny dojrzewa

Firma zaprezentowała właśnie wyniki najnowszego, kompleksowego badania zachowań polskich konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych. Przebadano 1500 respondentów, którzy stanowią reprezentatywną próbę dla liczącej 28 mln osób grupy Polaków w wieku od 15 do 69 lat.

Publikacja: 10.09.2009 12:26

Jak wynika z badania, Polacy ostatecznie oswoili się z telefonią komórkową, która stała się oczywistym dobrem codziennego użytku. Penetracja telefonią komórkową wynosi w Polsce 85 proc. Dla porównania, w 2006 r. było to zaledwie 72 proc. W tym samym czasie [b]wyraźnie zwiększył się czas codziennych rozmów przez komórkę. Dziś jest to 26 minut każdego dnia (17 to rozmowy prywatne), podczas gdy trzy lata temu – niemal dwa razy mniej, zaledwie 15 min.[/b]

Pozostało jeszcze 84% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10