Reklama
Rozwiń
Reklama

Ericsson Consumer Lab: polski rynek telekomunikacyjny dojrzewa

Firma zaprezentowała właśnie wyniki najnowszego, kompleksowego badania zachowań polskich konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych. Przebadano 1500 respondentów, którzy stanowią reprezentatywną próbę dla liczącej 28 mln osób grupy Polaków w wieku od 15 do 69 lat.

Publikacja: 10.09.2009 12:26

Jak wynika z badania, Polacy ostatecznie oswoili się z telefonią komórkową, która stała się oczywistym dobrem codziennego użytku. Penetracja telefonią komórkową wynosi w Polsce 85 proc. Dla porównania, w 2006 r. było to zaledwie 72 proc. W tym samym czasie [b]wyraźnie zwiększył się czas codziennych rozmów przez komórkę. Dziś jest to 26 minut każdego dnia (17 to rozmowy prywatne), podczas gdy trzy lata temu – niemal dwa razy mniej, zaledwie 15 min.[/b]

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama