Aktualizacja: 30.04.2025 09:45 Publikacja: 10.03.2014 11:43
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ukarał Niezależnego Operatora Międzystrefowego (NOM) za zapis o automatycznym przedłużaniu umowy z klientem po wygaśnięciu kontraktu. NOM naruszył przy tym prawo, ponieważ rolował umowy nie – jak większość branży – na czas nieokreślony, ale na kolejny – taki sam jak umowa – okres bez pytania konsumenta o zgodę.
Jak podał urząd, operator zaniechał swojej praktyki w związku z czym dostał niższy wymiar kary – 195 tys. zł – od której już się odwołał.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas