540 osób odejdzie z Orange Customer Service

Publikacja: 31.01.2013 11:10

Orange Customer Service, spółka zależna grupy TP, zmniejszy zatrudnienie o 540 osób (około 9 proc. wszystkich – red.) – wynika z informacji PAP.

– Wszystkie związki zawodowe działające w TP zaakceptowały w środę porozumienie w tej sprawie – poinformował agencję Robert Materna, przewodniczący Związku Zawodowego „Błękitna Linia”.

Według niego, we wtorek odbyło się spotkanie, na którym wszystkie związki zawodowe podpisały porozumienie dotyczące zmniejszenia zatrudnienia w Orange Customer Service. Wcześniej spółka planowała redukcję zatrudnienia o 760 osób.

Wszyscy zwalniani otrzymają takie same odprawy jak te, które są wypłacane pracownikom TP w ramach programu dobrowolnych odejść. Redukcje w OCS zaczną się 10 lutego.

OCS powstało z połączenia pionów obsługi klienta Centertela i TP. Zgodnie z KRS, w 2011 r. wypracowało 704 mln zł przychodów i 174 mln zł zysku netto. Zatrudnienia, z pracownikami czasowymi, ok. 6 tys. osób.

Grupa TP nie komentuje informacji o cięciach w OCS.

Orange Customer Service, spółka zależna grupy TP, zmniejszy zatrudnienie o 540 osób (około 9 proc. wszystkich – red.) – wynika z informacji PAP.

– Wszystkie związki zawodowe działające w TP zaakceptowały w środę porozumienie w tej sprawie – poinformował agencję Robert Materna, przewodniczący Związku Zawodowego „Błękitna Linia”.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił