Reklama
Rozwiń

Od operatora mobilnego do doradcy technologicznego

Nie tylko w umowie roamingu krajowego z P4, przejęciu GTS, czy umowie z Alior Bankiem leży potencjał segmentu B2B T-Mobile Polska. Najpierw do stabilizacji przychodów, a potem także do ich zwiększenia przyczynić mają się zmiany w organizacji segmentu, w tym nowe sposoby wynagrodzeń opiekunów firm i nowe ujęcie definicji klienta. – Nie po liczbie SIM-ów go poznamy – mówi w rozmowie z rpkom.pl Igor Matejov, członek zarządu T-Mobile Polska.

Publikacja: 20.03.2014 07:00

Od operatora mobilnego do doradcy technologicznego

Foto: ROL

Rpkom.pl: Reorganizujecie w T-Mobile Polska segment B2B. Jakie zmiany już w nim zaszły?

Igor Matejov: – Zaczęliśmy od przyjrzenia się klientowi pod kątem usług, których może potrzebować w przyszłości. Pod tym kątem wprowadziliśmy nową segmentację zarówno klientów, jak i produktów, a w konsekwencji kanały sprzedaży i obsługi klienta.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku