Reklama

Od operatora mobilnego do doradcy technologicznego

Nie tylko w umowie roamingu krajowego z P4, przejęciu GTS, czy umowie z Alior Bankiem leży potencjał segmentu B2B T-Mobile Polska. Najpierw do stabilizacji przychodów, a potem także do ich zwiększenia przyczynić mają się zmiany w organizacji segmentu, w tym nowe sposoby wynagrodzeń opiekunów firm i nowe ujęcie definicji klienta. – Nie po liczbie SIM-ów go poznamy – mówi w rozmowie z rpkom.pl Igor Matejov, członek zarządu T-Mobile Polska.

Publikacja: 20.03.2014 07:00

Od operatora mobilnego do doradcy technologicznego

Foto: ROL

Rpkom.pl: Reorganizujecie w T-Mobile Polska segment B2B. Jakie zmiany już w nim zaszły?

Igor Matejov: – Zaczęliśmy od przyjrzenia się klientowi pod kątem usług, których może potrzebować w przyszłości. Pod tym kątem wprowadziliśmy nową segmentację zarówno klientów, jak i produktów, a w konsekwencji kanały sprzedaży i obsługi klienta.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama