Aktualizacja: 11.05.2025 22:53 Publikacja: 22.10.2012 07:00
Foto: ROL
Choć dla łączących się platform cyfrowym szybka fuzja tuż przed okresem, gdy tradycyjnie walczą na kosztowne promocje, powinna być korzystniejszym rozwiązaniem, nie zdążą się połączyć w tym roku. – Na razie zostajemy przy obu markach. Najpierw sfinalizujemy transakcję, na co daliśmy sobie czas do końca tego roku i mogę powiedzieć, że nasze promocje przedświąteczne nie będą jeszcze prezentowały wspólnej oferty – mówi Markus Tellenbach, prezes TVN i przyszły prezes joint venture, do której będzie należeć połączona platforma powstała z Cyfry+ i n.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas