Reklama

Nowy iPhone się nie liczy. To starszy namiesza w rynku

Publikacja: 08.06.2010 00:00

Zaprezentowany wczoraj wieczorem nowy model iPhone, oznaczony symbolem 4G, zajmie miejsce w najwyższym segmencie dostępnych na rynku smartfonów i jakiś czas na niej pozostanie. Firmy rywalizujące z Apple, a w szczególności Nokia, powinny jednak obawiać się nie 4G, a starszego modelu iPhone, którego cena, po reorganizacji linii produktów, ma znacznie spaść.

Firma najprawdopodobniej wstrzyma produkcję iPhone 3G, a obie istniejące wersje iPhone3G (16 i 32 GB) zastąpi jedną, z 8 GB pamięci. Nowa, tańsza wersja ma być skierowana do serszego grona odbiorców niż do tej pory – twierdzi dziennik Guardian. Na obniżeniu ceny i wprowadzeniu wyraźnego rozróżnienia między topowym i masowym modelem iPhone najwięcej może stracić fińska Nokia, która usiłuje nawiązać walkę ze słuchawką amerykańskiego producenta, kolejnymi przeyjmowanymi przez rynek bez entuzjazmu urządzeniami jak model N900, działający pod kontrolą systemu Maemo.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama