Polkomtel wprowadza serwis smartfonów dla firm

Publikacja: 19.12.2017 15:38

Polkomtel, operator sieci Plus poinformował dziś, że we współpracy z firmą Digital Care rozpoczął sprzedaż dwóch usług dedykowanych klientom biznesowym – „Serwis Urządzenia dla Firm” oraz „Serwis Wyświetlacza dla Firm”. Są one dostępne zarówno dla klientów, którzy zdecydują się na zakup nowych urządzeń wraz z usługami telekomunikacyjnymi w sieci Plus, jak i na zakup samego sprzętu.

Aby wyjaśnić motywy wprowadzenia usługi telekom powołuje się na badania przeprowadzonego przez SW Research dla Huawei, z których wynika, że 97 proc. właścicieli firm w Polsce pracuje w soboty i niedziele. Pracownicy zarówno małych firm, jak i dużych korporacji coraz chętniej sięgają po urządzenia mobilne, które umożliwiają im pracę również spoza biura i kluczowe jest dla nich zachowanie niezawodności i ciągłości działania tych urządzeń.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?