Polkomtel wprowadza serwis smartfonów dla firm

Publikacja: 19.12.2017 15:38

Polkomtel, operator sieci Plus poinformował dziś, że we współpracy z firmą Digital Care rozpoczął sprzedaż dwóch usług dedykowanych klientom biznesowym – „Serwis Urządzenia dla Firm” oraz „Serwis Wyświetlacza dla Firm”. Są one dostępne zarówno dla klientów, którzy zdecydują się na zakup nowych urządzeń wraz z usługami telekomunikacyjnymi w sieci Plus, jak i na zakup samego sprzętu.

Aby wyjaśnić motywy wprowadzenia usługi telekom powołuje się na badania przeprowadzonego przez SW Research dla Huawei, z których wynika, że 97 proc. właścicieli firm w Polsce pracuje w soboty i niedziele. Pracownicy zarówno małych firm, jak i dużych korporacji coraz chętniej sięgają po urządzenia mobilne, które umożliwiają im pracę również spoza biura i kluczowe jest dla nich zachowanie niezawodności i ciągłości działania tych urządzeń.

Ochrona wyświetlacza w telefonach, smartfonach, tabletach oraz laptopach zakupionych w sieci Plus to koszt 4,06 zł netto miesięcznie.

Druga z usług jest bardziej rozbudowana i obejmuje nie tylko naprawę samego wyświetlacza, ale również obudowy, aparatu i przycisków, a także naprawę w przypadku zalania urządzenia wodą. Jest on dostępny dla telefonów, smartfonów oraz tabletów i jego koszt wynosi 7,99 zł netto miesięczne. W tym wariancie klienci biznesowi Plusa mają również zagwarantowany darmowy dostęp do urządzenia zastępczego na czas naprawy.

Naprawą zajmuje się Digital Care. Na terenie kraju transport urządzenia do serwisu jest bezpłatny i odbywa się na zasadzie door-to-door, czyli bezpośrednio z i do miejsca wskazanego przez właściciela urządzenia. Usługa obejmuje jedną naprawę na 12 miesięcy i realizowana jest do wartości ceny zakupu urządzenia.

Digital Care zapewnia również klientom sieci Plus dostęp do infolinii technicznej, portalu umożliwiającego zgłoszenie szkody on-line 24h na dobę, a także do dedykowanej aplikacji SmartSkaner+, umożliwiającej weryfikację stanu technicznego urządzenia.

Polska jest dla tej firmy kolejnym rynkiem działania po Litwie, Łotwie, Rosji, Włoszech i Chorwacji.

Polkomtel, operator sieci Plus poinformował dziś, że we współpracy z firmą Digital Care rozpoczął sprzedaż dwóch usług dedykowanych klientom biznesowym – „Serwis Urządzenia dla Firm” oraz „Serwis Wyświetlacza dla Firm”. Są one dostępne zarówno dla klientów, którzy zdecydują się na zakup nowych urządzeń wraz z usługami telekomunikacyjnymi w sieci Plus, jak i na zakup samego sprzętu.

Aby wyjaśnić motywy wprowadzenia usługi telekom powołuje się na badania przeprowadzonego przez SW Research dla Huawei, z których wynika, że 97 proc. właścicieli firm w Polsce pracuje w soboty i niedziele. Pracownicy zarówno małych firm, jak i dużych korporacji coraz chętniej sięgają po urządzenia mobilne, które umożliwiają im pracę również spoza biura i kluczowe jest dla nich zachowanie niezawodności i ciągłości działania tych urządzeń.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Najpopularniejszy model hiszpańskiej marki