Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.07.2025 23:54 Publikacja: 17.09.2014 15:49
Japoński gigant podał właśnie, że rok fiskalny 2014 (kończy się w marcu 2015 r.) zamknie będąc mocno pod kreską. Słaba kondycja jego działu odpowiedzialnego za mobilną komunikację (czyli m.in. sprzedaż telefonów komórkowych) spowoduje też w firmie konieczność zrobienia wartego 1,76 mld dol. odpisu aktualizacyjnego wartości tej części biznesu. – Dotychczasowe prognozy bazowały na zakładanych określonych poziomach sprzedaży. Zostały zmienione, by lepiej odpowiadać zmianom zachodzącym na rynku oraz w mocno konkurencyjnym biznesie mobilnym. Nadrzędnym celem nowej strategii dla mobilnego biznesu koncernu jest zredukowanie ryzyk i zmienności tej działalności tak, by przynosiła stabilne zyski – podał koncern w dzisiejszym komunikacie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas