Reklama
Rozwiń
Reklama

Tablety: rośnie sprzedaż, spadają ceny

Sprzedaż tabletów na świecie zwiększy się między tym i 2017 rokiem z 315 mln do 455 mln sztuk, ale średnia cena urządzenia spadnie w tym czasie o prawie 5 proc. do 296 dol. – przewidują analitycy firmy NPD Display Search.

Publikacja: 11.02.2014 07:00

To skutek zaostrzającej się rynkowej rywalizacji o klienta, którego, zwłaszcza w krajach rozwijających się, nie stać na najdroższe tabletowe marki. Prawie połowa tabletów, jakie trafią na rynki rozwijające się w tym roku, to będą urządzenia kosztujące mniej 200 dol. – Rywalizacja nasili się w związku z działaniami producentów notebooków, takich jak Lenovo, HP czy Dell, którzy będą rozwijać swoje oferty, uwydatniając w nich właśnie tablety. To wszystko spowoduje, że producenci będą poświęcać więcej uwagi rozwijaniu rozmaitych części swoich biznesów, na czym skorzystają przede wszystkim klienci, którym oferowane będą nowe, coraz bardziej pasujące do ich zapotrzebowań rozwiązania – komentuje Richard Shim, starszy analityk w NPD Display Search.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama