Aktualizacja: 09.05.2025 13:22 Publikacja: 11.02.2014 07:00
To skutek zaostrzającej się rynkowej rywalizacji o klienta, którego, zwłaszcza w krajach rozwijających się, nie stać na najdroższe tabletowe marki. Prawie połowa tabletów, jakie trafią na rynki rozwijające się w tym roku, to będą urządzenia kosztujące mniej 200 dol. – Rywalizacja nasili się w związku z działaniami producentów notebooków, takich jak Lenovo, HP czy Dell, którzy będą rozwijać swoje oferty, uwydatniając w nich właśnie tablety. To wszystko spowoduje, że producenci będą poświęcać więcej uwagi rozwijaniu rozmaitych części swoich biznesów, na czym skorzystają przede wszystkim klienci, którym oferowane będą nowe, coraz bardziej pasujące do ich zapotrzebowań rozwiązania – komentuje Richard Shim, starszy analityk w NPD Display Search.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas