Aktualizacja: 09.05.2025 16:57 Publikacja: 29.04.2011 15:22
Koreański Samsung odnotował w pierwszych trzech miesiącach roku 9-proc. wzrost sprzedaży, za który odpowiadały przede wszystkim smartfony. Przyrost sprzedaży w tym segmencie wyniósł aż 16 proc. w stosunku do czwartego kwartału. Wzrosła także średnia cena sprzedażowa, która w pierwszym kwartale wyniosła 120 dol. Udział smartfonów w sprzedaży Samsunga wyniósł ogółem 18 proc.
Także tajwański HTC w pierwszym kwartale może pochwalić się wzrostem sprzedaży tego typu słuchawek. Na rynek trafiło ich ponad trzy razy więcej niż w tym samym okresie 2010 r. Średnia cena sprzedażowa była jednak znacznie wyższa niż u Samsunga, bo wyniosła aż 359 dol. (wzrost o 6 proc.).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas