Tanie tablety zdobywają polski rynek

Elektroniczne tabliczki za mniej niż 500 zł stają się przebojem w polskich sieciach handlowych

Publikacja: 07.04.2012 00:12

Tanie tablety zdobywają polski rynek

Foto: Manta Multimedia

Tablety trafiają pod strzechy. To zasługa niskich cen, jakie zaoferowali chińscy producenci, a za nimi polskie firmy opatrujące własną marką wyroby z Dalekiego Wschodu. Dzięki nim tablet z systemem Android można już kupić w narożnym markecie za 250 – 500 zł. Efekt? Od początku tego roku rośnie popyt na te urządzenia.

Według przedstawicieli polskiej firmy Lark Europe, znanej z nawigacji GPS,  do stycznia do dziś sprzedanych zostało aż 30 tys. tabletów tej firmy. Manta Multimedia, inny polski producent elektroniki, mówi o około 13 tys. tabletów sprzedanych od początku 2012 roku. O dobrej sprzedaży w pierwszym kwartale 2012 roku mówią też przedstawiciele sieci Komputronik, nie widzą jednak znaczącego wzrostu w segmencie tanich tabletów.

Pozostało 82% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska