Na koniec marca 2015 roku grupa Cyfrowy Polsat świadczyła 16,429 mln usług, wobec 16,333 w porównywalnym okresie 2014 roku. Był to wzrost o 0,6 proc. Za to liczba klientów (gospodarstw domowych i firm, które zawarły ze spółkami z grupy umowy) obniżyła się rok do roku o 3,4 proc. do 6,07 mln, czyli o około 100 tys..
W segmencie kontraktowym (post-paid) liczba usług świadczonych przez grupę urosła rok do roku o 3,4 proc. do 12,394 mln. Cyfrowy Polsat i Polkomtel zawdzięczają przyrost mobilnemu Internetowi, który przyniósł o 39 proc. abonentów więcej niż w I kw. 2014 r. – bo 1,437 mln – oraz usłudze telewizyjnej Multiroom (kolejny dekoder dla domu). Natomiast spadek grupa zanotowała w segmencie telefonii komórkowej i obsługiwała na koniec marca 6,552 mln abonentów usług telefonicznych.
Segment usług przedpłaconych (pre-paid) zakończył kwartał z 4,03 mln użytkowników, co oznacza spadek rok do roku o 7 proc.. Liczba usług telefonicznych skurczyła się o 266 tys. do 3,776 mln, Internetu o około 33 tys. do 192 tys., a telewizji o około 15 tys. do 66 tys.
Ogółem z usług telekomunikacyjnych grupy Cyfrowy Polsat korzystało pod koniec marca blisko 7,99 mln klientów kontraktowych oraz około 3,97 mln użytkowników usług pre-paid. Razem – około 11,96 mln kart SIM.
Jaka ich część przypada na operatora sieci Plus – grupa nie ujawnia. Podobnie nie zdradza, ile kart SIM zgłosiła do Głównego Urzędu Statystycznego.