Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 24.10.2025 21:08 Publikacja: 14.05.2015 10:32
Na koniec marca 2015 roku grupa Cyfrowy Polsat świadczyła 16,429 mln usług, wobec 16,333 w porównywalnym okresie 2014 roku. Był to wzrost o 0,6 proc. Za to liczba klientów (gospodarstw domowych i firm, które zawarły ze spółkami z grupy umowy) obniżyła się rok do roku o 3,4 proc. do 6,07 mln, czyli o około 100 tys..
W segmencie kontraktowym (post-paid) liczba usług świadczonych przez grupę urosła rok do roku o 3,4 proc. do 12,394 mln. Cyfrowy Polsat i Polkomtel zawdzięczają przyrost mobilnemu Internetowi, który przyniósł o 39 proc. abonentów więcej niż w I kw. 2014 r. – bo 1,437 mln – oraz usłudze telewizyjnej Multiroom (kolejny dekoder dla domu). Natomiast spadek grupa zanotowała w segmencie telefonii komórkowej i obsługiwała na koniec marca 6,552 mln abonentów usług telefonicznych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas