Reklama
Rozwiń
Reklama

Wyniki Grupy Cyfrowy Polsat w I kw. 2015: przychody Polkomtela w górę

Publikacja: 14.05.2015 10:32

Na koniec marca 2015 roku grupa Cyfrowy Polsat świadczyła 16,429 mln usług, wobec 16,333 w porównywalnym okresie 2014 roku. Był to wzrost o 0,6 proc. Za to liczba klientów (gospodarstw domowych i firm, które zawarły ze spółkami z grupy umowy) obniżyła się rok do roku o 3,4 proc. do 6,07 mln, czyli o około 100 tys..

W segmencie kontraktowym (post-paid) liczba usług świadczonych przez grupę urosła rok do roku o  3,4 proc. do 12,394 mln. Cyfrowy Polsat i Polkomtel zawdzięczają przyrost mobilnemu Internetowi, który przyniósł o 39 proc. abonentów więcej niż w I kw. 2014 r. – bo 1,437 mln – oraz usłudze telewizyjnej Multiroom (kolejny dekoder dla domu). Natomiast spadek grupa zanotowała w segmencie telefonii komórkowej i obsługiwała na koniec marca 6,552 mln abonentów usług telefonicznych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama