Aktualizacja: 09.05.2025 13:20 Publikacja: 18.12.2012 15:36
Podsumowanie bieżącego roku przedstawione dziś przez fińskiego producenta w Warszawie to przede wszystkim prezentacja wszystkich modeli, które trafiły do klientów. Myślą przewodnią jest i będzie hasło reklamowe: „To właśnie Lumia”. To właśnie w tej linii produktowej Nokia pokłada największe nadzieje. Najnowszą Nokię z tej serii sygnowaną cyframi 920 chciało w Polsce testować ponad 25 tys. osób.
– Będziemy rozbudowywać rodzinę Lumii o kolejne modele. Informacje, które otrzymujemy od naszych klientów pokazują, że produkty, które im dostarczamy spełniają ich oczekiwania, a nam zależy na nieustannym doskonaleniu – powiedział Robert Siewierski, członek zarządu Nokia Poland.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas