Reklama
Rozwiń

Nokia: Asha będziemy promować z operatorami

Publikacja: 18.12.2012 15:36

Podsumowanie bieżącego roku przedstawione dziś przez fińskiego producenta w Warszawie to przede wszystkim prezentacja wszystkich modeli, które trafiły do klientów. Myślą przewodnią jest i będzie hasło reklamowe: „To właśnie Lumia”. To właśnie w tej linii produktowej Nokia pokłada największe nadzieje. Najnowszą Nokię z tej serii sygnowaną cyframi 920 chciało w Polsce testować ponad 25 tys. osób.

– Będziemy rozbudowywać rodzinę Lumii o kolejne modele. Informacje, które otrzymujemy od naszych klientów pokazują, że produkty, które im dostarczamy spełniają ich oczekiwania, a nam zależy na nieustannym doskonaleniu – powiedział Robert Siewierski, członek zarządu Nokia Poland.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play