Aktualizacja: 09.05.2025 11:27 Publikacja: 19.02.2010 12:50
Foto: Netia
Zapotrzebowanie firm na usługi telekomunikacyjne – niezależnie od branży i wielkości przedsiębiorstwa – ma kilka wspólnych cech. Szeroko pojęte usługi telekomunikacyjne są jednym z podstawowych, często znaczących kosztów, ale jednocześnie niezbędnym medium komunikacyjnym, zarówno z klientami, dostawcami, partnerami, jak i wewnątrz firmy. Mają one szczególne znaczenie w organizacjach, których lokalizacja jest rozproszona, a także w firmach, posiadających pracowników „w terenie”.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas