Reklama

46 projektów z Polski w konkursie Deutsche Telekom

Publikacja: 10.04.2013 17:05

Na światowy konkurs ogłoszony przez Deutsche Telekom i organizowany przez EIT ICT Labs Germany w wymaganym terminie zgłoszono 444 pomysły z 4 kontynentów i 45 krajów – podała polska spółka z grupy – PTC.

46 z nich zgłosili Polacy, 100 zgłoszeń napłynęło z Niemiec, 60 z Węgier.

100 pomysłów zgłosili sami pracownicy DT.

Pomysły zakwalifikowano do rywalizacji w tegorocznym Telekom Innovation Contest. Na zwycięzcę konkursu czeka – ufundowana przez Deutsche Telekom – nagroda o wartości 500 tys. euro, dzięki której autor pomysłu będzie mógł opracować oparty na nim produkt.

Nagroda obejmuje szkolenie biznesowe, sprzęt, oprogramowanie oraz dostęp do infrastruktury Deutsche Telekom. Inicjatorami międzynarodowego konkursu są operatorzy sieci: T-Mobile w Polsce, Magyar Telekom z Węgier oraz Telekom Innovation Laboratories z Niemiec i EIT ICT Labs Germany jako partner wdrażający.

Reklama
Reklama

Do połowy maja wyłonionych ma zostać 12 najlepszych pomysłów, a finał zaplanowano na 10 czerwca w centrum kolokacyjnym w Berlinie.

Według PTC, w globalnym konkursie DT chętnie uczestniczą zespoły, studenci i osoby prywatne, a także pracownicy firmy i jej filii. Konkursem interesują się przedsiębiorcze umysły z takich krajów, jak Kongo, Malezja, Izrael, Etiopia, RPA, Iran, Tajwan, Pakistan czy Szwecja.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Materiał Promocyjny
Kameralna. Niska zabudowa, wysoki standard myślenia o przestrzeni
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Nadciąga wielka zmiana dla branży tekstylnej. Dla rynku to też szansa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama