T-Mobile i Play: Wyrywanie sobie celebrytów

Publikacja: 04.04.2014 17:45

T- Mobile poinformował, że rozpoczyna nową kampanię promocyjną, w której wykorzysta celebrytów –  Marcina Prokopa i Czesława Mozila.

Jeszcze całkiem niedawno medialne gwiazdy reklamowały usługi sieci Play, ale jak w komunikacie przekonuje T-Mobile do zmiany operatora miał ich rzekomo przekonać „wielki zasięg T-Mobile i świetna obsługa klienta”.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość