Strony mobilne niedoceniane przez polskie firmy

Publikacja: 13.04.2012 10:08

Polscy przedsiębiorcy nie zwracają specjalnej uwagi, jaki ich strona WWW firmy wygląda na urządzeniach mobilnych – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie firmy 1&1 Internet. Spośród ponad 500 przedstawicieli przebadanych firm, prawie połowa nigdy nie sprawdzała jak prezentuje się ich serwis wyświetlony na ekranie smartfona. Ci natomiast, którzy to zrobili nie są najczęściej zadowoleni z jego wyglądu i funkcjonalności.

Jak wynika z przeprowadzonych badań właściciele przedsiębiorstw nie są świadomi zalet posiadania stron internetowych zoptymalizowanych pod kątem użytkowników urządzeń mobilnych. Jedynie 47 proc. respondentów zainteresowało się wyglądem i funkcjonalnością firmowego serwisu wyświetlonego na ekranie smartfona.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem