Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2025 01:11 Publikacja: 13.04.2012 10:08
Polscy przedsiębiorcy nie zwracają specjalnej uwagi, jaki ich strona WWW firmy wygląda na urządzeniach mobilnych – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie firmy 1&1 Internet. Spośród ponad 500 przedstawicieli przebadanych firm, prawie połowa nigdy nie sprawdzała jak prezentuje się ich serwis wyświetlony na ekranie smartfona. Ci natomiast, którzy to zrobili nie są najczęściej zadowoleni z jego wyglądu i funkcjonalności.
Jak wynika z przeprowadzonych badań właściciele przedsiębiorstw nie są świadomi zalet posiadania stron internetowych zoptymalizowanych pod kątem użytkowników urządzeń mobilnych. Jedynie 47 proc. respondentów zainteresowało się wyglądem i funkcjonalnością firmowego serwisu wyświetlonego na ekranie smartfona.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas