Aktualizacja: 11.05.2025 14:45 Publikacja: 13.04.2012 10:08
Polscy przedsiębiorcy nie zwracają specjalnej uwagi, jaki ich strona WWW firmy wygląda na urządzeniach mobilnych – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie firmy 1&1 Internet. Spośród ponad 500 przedstawicieli przebadanych firm, prawie połowa nigdy nie sprawdzała jak prezentuje się ich serwis wyświetlony na ekranie smartfona. Ci natomiast, którzy to zrobili nie są najczęściej zadowoleni z jego wyglądu i funkcjonalności.
Jak wynika z przeprowadzonych badań właściciele przedsiębiorstw nie są świadomi zalet posiadania stron internetowych zoptymalizowanych pod kątem użytkowników urządzeń mobilnych. Jedynie 47 proc. respondentów zainteresowało się wyglądem i funkcjonalnością firmowego serwisu wyświetlonego na ekranie smartfona.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas