Muzodajnia Plusa ma 100 tys. użytkowników, liczy na 200 tys. w tym roku

Publikacja: 19.01.2010 00:00

Muzodajnia, sklep z cyfrową muzyką któremu patronuje Polkomtel, poinformowała właśnie o przekroczeniu bariery 100 tys. „komercyjnych” użytkowników. Tyle jest osób, które płacą za ściąganie zawartości z Muzodajni. – Nie wliczamy do naszych statystyk osób, które korzystają z darmowego, startowego pakietu muzyki – mówi Jacek Klubiński z Polkomtela, odpowiedzialny za Muzodajnię.

Polkomtel nie podaje wyników finansowych muzycznego projektu. Wiadomo jedynie, że przychody ze sprzedaży Muzodajni nie przekroczyły poziomu 10 mln zł w 2009 r. i były „ponad dwa razy większe” niż w 2008 r. Nie jest to zaskoczeniem, gdyż sklep rozpoczął działalność w sierpniu 2008 r.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa