Aktualizacja: 17.05.2025 08:50 Publikacja: 19.01.2010 00:00
Muzodajnia, sklep z cyfrową muzyką któremu patronuje Polkomtel, poinformowała właśnie o przekroczeniu bariery 100 tys. „komercyjnych” użytkowników. Tyle jest osób, które płacą za ściąganie zawartości z Muzodajni. – Nie wliczamy do naszych statystyk osób, które korzystają z darmowego, startowego pakietu muzyki – mówi Jacek Klubiński z Polkomtela, odpowiedzialny za Muzodajnię.
Polkomtel nie podaje wyników finansowych muzycznego projektu. Wiadomo jedynie, że przychody ze sprzedaży Muzodajni nie przekroczyły poziomu 10 mln zł w 2009 r. i były „ponad dwa razy większe” niż w 2008 r. Nie jest to zaskoczeniem, gdyż sklep rozpoczął działalność w sierpniu 2008 r.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas