Rachunki za kablówkę i telefon często opóźnione

Publikacja: 15.12.2010 09:04

Prawie 60 proc. internautów przyznaje, że rachunki za usługi telewizji kablowej lub telefon są do nich dostarczane z opóźnieniem na tyle dużym, że powodują kłopoty z terminowym uregulowaniem należności – wynika z badania, jakie na próbie ponad 2 tys. użytkowników przeprowadziła fundacja Komunikacja 2.0 w ramach akcji „Dość papierowych rachunków”.

Jak pokazało badanie, aż dwie trzecie internautów (próba nie jest reprezentatywna dla całej populacji użytkowników usług) doświadczyło czasowego wyłączenia usług telefonii komórkowej z powodu nieterminowego uregulowania płatności. Innym problemem, na jaki zwraca uwagę fundacja Komunikacja 2.0 jest niedoskonałe działanie tradycyjnej poczty – aż 60 proc. badanych w swojej skrzynce na listy co najmniej raz znalazło przesyłkę adresowaną do kogoś innego. Ten wskaźnik nie dziwi, jeśli wziąć pod uwagę, że w Polsce każdego dnia wysyłanych jest – przede wszystkim przez operatorów telekomunikacyjnych – ponad milion papierowych rachunków.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej