Reklama
Rozwiń

Rachunki za kablówkę i telefon często opóźnione

Publikacja: 15.12.2010 09:04

Prawie 60 proc. internautów przyznaje, że rachunki za usługi telewizji kablowej lub telefon są do nich dostarczane z opóźnieniem na tyle dużym, że powodują kłopoty z terminowym uregulowaniem należności – wynika z badania, jakie na próbie ponad 2 tys. użytkowników przeprowadziła fundacja Komunikacja 2.0 w ramach akcji „Dość papierowych rachunków”.

Jak pokazało badanie, aż dwie trzecie internautów (próba nie jest reprezentatywna dla całej populacji użytkowników usług) doświadczyło czasowego wyłączenia usług telefonii komórkowej z powodu nieterminowego uregulowania płatności. Innym problemem, na jaki zwraca uwagę fundacja Komunikacja 2.0 jest niedoskonałe działanie tradycyjnej poczty – aż 60 proc. badanych w swojej skrzynce na listy co najmniej raz znalazło przesyłkę adresowaną do kogoś innego. Ten wskaźnik nie dziwi, jeśli wziąć pod uwagę, że w Polsce każdego dnia wysyłanych jest – przede wszystkim przez operatorów telekomunikacyjnych – ponad milion papierowych rachunków.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play