Aktualizacja: 27.05.2025 19:31 Publikacja: 18.09.2009 00:00
164 mln dolarów straty netto poniósł w II kwartale Palm, producent komputerów kieszonkowych oraz smartfonów. Producent tłumaczy to kosztami prac rozwojowych oraz marketingu nowego telefonu Pre, który ma podreperować pozycję Palma na rynku urządzeń przenośnych.
W drugim kwartale Palm dostarczył na rynek łącznie 823 tys. telefonów. Na rynku – przede wszystkim amerykańskim – Palm wyraźnie przegrywa rywalizację z iPhonem (5,8 mln sprzedanych urządzeń w II kw.) oraz Blackberry (7,8 mln). Nowa taktyka Palma zaczyna przynosić efekty, przynajmniej pod względem wolumenu sprzedanych urządzeń – w II kwartale wzrost wyniósł 134 proc.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Usługa polega na dopasowaniu inwestycji klienta – lub zbudowaniu portfela od podstaw – do indywidualnej rekomendacji przygotowanej na podstawie jego z celów, sytuacji finansowej, wiedzy o rynku, doświadczenia, podejścia do ryzyka i tolerancji ewentualnych strat.
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas