Z sieci komórkowych Orange wydaje najwięcej na reklamę

Publikacja: 17.09.2013 13:01

Z danych reklamowych admonit wynika, że sieci komórkowe od początku 2013 roku wydały na reklamę około 800 mln złotych. Z tego prawie 40 proc. to wydatki poniesione przez Grupę Orange – poinformował  Instytut Monitorowania Mediów, który  przeanalizował sytuację medialną wybranych sieci komórkowych oraz ich wydatki reklamowe.

Druga w kolejności wydatków rekalmowcy jest Polska Telefonia Cyfrowa ze 168 mln złotych, trzecie miejsce zajmuje Polkomtel ze 162 mln złotych wydanych na reklamę w prasie, radio i telewizji.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem