Reklama

Z sieci komórkowych Orange wydaje najwięcej na reklamę

Publikacja: 17.09.2013 13:01

Z danych reklamowych admonit wynika, że sieci komórkowe od początku 2013 roku wydały na reklamę około 800 mln złotych. Z tego prawie 40 proc. to wydatki poniesione przez Grupę Orange – poinformował  Instytut Monitorowania Mediów, który  przeanalizował sytuację medialną wybranych sieci komórkowych oraz ich wydatki reklamowe.

Druga w kolejności wydatków rekalmowcy jest Polska Telefonia Cyfrowa ze 168 mln złotych, trzecie miejsce zajmuje Polkomtel ze 162 mln złotych wydanych na reklamę w prasie, radio i telewizji.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama