Polkomtel, operator sieci telefonii komórkowej Plus pochwalił się, że ma już ponad milion fanów na Facebooku, którzy lubią tę markę.

Z tej okazji agencja faceADDICTED zorganizowała dla internautów, klientów Plusa wirtualną imprezę, na którą mogą wejść używając aplikacji „Plus Fan Party”.

Jak to działa? Aby ochroniarz wpuścił klienta sieci do środka musi on podać swój numer telefonu. SMS-em otrzyma on unikalne hasło, dzięki któremu  drzwi na salę balową się otworzą i  tłum gości będzie skandował jego imię. Każdy z użytkowników aplikacji może podzielić się swoim filmem z imprezy na Facebooku, Twitterze oraz Google+, zaprosić znajomych, a abonenci Plusa odebrać prezent – darmowy czasoumilacz z piosenką Lany Del Rey „Summertime Sadness”.

Jak podkreślają twórcy pomysłu, bohaterem aplikacji jest każdy z fanów Plusa, a nie marka, co ma być podziękowaniem od operatora dla klientów.