Wyborcza.biz: 600 tys. telewizorów w polskiej sieci

Publikacja: 02.01.2013 11:05

Jak szacuje serwis ekonomiczny Gazety Wyborczej w ubiegłym roku Polacy użytkowali 600 tys. odbiorników telewizyjnych podłączonych do sieci internetowej.

Według informacji serwisu zdecydowanie dominowały urządzenia marki Samsung, na które ma przypadać 75 proc. całego rynku connected TV w Polsce. Ok. 100 tys. telewizorów dostarczyło Sony, a ok. 23 tys. Panasonic.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama