UOKIK zbada czy przedstawiciele Nowa Telefonia wprowadzali w błąd

Publikacja: 31.07.2018 11:34

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że podejrzewa naruszenie zbiorowych interesów konsumentów  i wszczął postępowanie przeciwko operatorowi Nowa Telefonia po tym jak napłynęły skargi konsumentów, z których wynika że przedstawiciele Nowa Telefonia firmy mogą podawać się za dotychczasowego operatora.

Urząd podaje dwa przykłady, z których wynika, że sprzedający usługi Nowa Telefonia podszywali się pod pracowników Orange i Netii.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne