GSMA i NTT Docomo szukają sponsorów badań dziecięcego rynku

Publikacja: 05.07.2013 14:16

GSMA i Mobile Society Research Institue (MSRI), czyli analityczna spółka zależna NTT Docomo przy okazji trwającego w Warszawie 13. Globalnego Sympozjum Regulatorów, poszukują partnerów do kolejnego wydania badania zachowań konsumpcyjnych młodych użytkowników telefonów komórkowych (badana grupa wiekowa to osoby w wieku od 8 do 18 lat).

Edycja tego badania z 2012 r. przeprowadzonego w 5 krajach wskazuje, że z telefonów komórkowych korzysta 65 proc. dzieci. Z grona użytkowników komórek, 54 proc. wchodzi za pomocą telefonu do Internetu, a  49 proc. to bywalcy serwisów społecznościowych.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay