GSMA i NTT Docomo szukają sponsorów badań dziecięcego rynku

Publikacja: 05.07.2013 14:16

GSMA i Mobile Society Research Institue (MSRI), czyli analityczna spółka zależna NTT Docomo przy okazji trwającego w Warszawie 13. Globalnego Sympozjum Regulatorów, poszukują partnerów do kolejnego wydania badania zachowań konsumpcyjnych młodych użytkowników telefonów komórkowych (badana grupa wiekowa to osoby w wieku od 8 do 18 lat).

Edycja tego badania z 2012 r. przeprowadzonego w 5 krajach wskazuje, że z telefonów komórkowych korzysta 65 proc. dzieci. Z grona użytkowników komórek, 54 proc. wchodzi za pomocą telefonu do Internetu, a  49 proc. to bywalcy serwisów społecznościowych.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX