Reklama

Solorz: niech wyjaśni się przetarg na 1800 MHz

Publikacja: 07.02.2011 16:44

– Nadal zamierzam inwestować w [b]NFI Midas[/b]. Wręcz przyspieszam inwestycje – zapewnił w rozmowie z nami [b]Zygmunt Solorz-Żak[/b]. W ten sposób skomentował decyzję Najwyższego Sądu Administracyjnego, o której informowaliśmy w piątek, choć ta wydaje się niekorzystna dla współpracujących z nim spółek z grupy NFI Midas: [b]Centernetu[/b] i [b]Mobylandu[/b].

O 2,4 proc. do 3,66 zł spada dziś kurs akcji NFI Midas po informacji o wyroku [b]Najwyższego Sądu Administracyjnego[/b]. NSA odrzucił kasację złożoną przez Centernet, Mobyland (Midas chce go przejąć za 170 mln zł), [b]Urząd Komunikacji Elektronicznej[/b] i KIGEIT od niekorzystnej dla nich decyzji sądu niższej instancji, czyli [b]Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego[/b]. WSA uchylił decyzje Prezes UKE, [b]Anny Streżyńskiej[/b], w których odmówiła stwierdzenia nieważności przetargu w sprawie rezerwacji częstotliwości radiowych 1800 MHz przyznanych finalnie na rzecz Centernetu oraz Mobylandu. Z wnioskiem o unieważnienie (w trybie art.118d Prawa telekomunikacyjnego) wystąpiła [b]Polska Telefonia Cyfrowa[/b] (operator sieci Era). PTC uważała, że UKE niesłusznie wykluczył ją z przetargu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama