Warto być aktywnym na arenie międzynarodowej

– Polski Pawilon korzystnie odbijał się na tle innych stoisk narodowych – komentuje zakończone w październiku targi ITU Word Telecom Joergen Bang-Jensen, prezes zarządu P4, operatora sieci Play, który jako jedna z polskich firm telekomunikacyjnych wspierał i współfinansował polską obecność na tej imprezie. Według Joergena Bang-Jensena impreza korzystnie wpłynie na wizerunek polski, jako dynamicznego i innowacyjnego rynku, co może się przełożyć na skalę inwestycji zagranicznych w naszym kraju. Jego zdaniem polscy operatorzy winni – między innymi poprzez takie aktywności, jak targi ITU – zabiegać o swoje interesy na arenie międzynarodowej.

Publikacja: 22.11.2011 20:49

Joergen Bang-Jensen, prezes zarządu P4

Joergen Bang-Jensen, prezes zarządu P4

Foto: Fotorzepa

rpkom.pl: –  Jak wrażenia z ITU World Telecom 2011? Na tych targach był pan po raz pierwszy?

Joergen Bang-Jensen, prezes zarządu P4: – Nie, byłem tam już wcześniej, w 1991 r. i 1995 r. Przed laty, to była typowo branżowa impreza telekomunikacyjna. Dzisiaj, to już raczej forum komunikacji i kontaktu firm technologicznych z poszczególnymi państwami, organizacjami oraz instytucjami, jak również forum promocji państw w światowej branży telekomunikacyjnej.

Pozostało 89% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Najpopularniejszy model hiszpańskiej marki