Reklama

Wpływy stacji DVB-T skoczyły o ponad jedną trzecią

Przychody ze spotów stacji emitowanych na multipleksach naziemnej telewizji cyfrowej (oprócz TVP1, TVP2, TVN i Polsatu) wzrosły w pierwszym kwartale rok do roku o 34,4 proc. do 173 mln zł – wynika z danych Starlinka.

Publikacja: 04.05.2015 16:40

– Udział tych kanałów w rynku reklamy telewizyjnej w analizowanym okresie zbliżył się do 20 proc. wobec 14,7 proc. w 2014 roku. W tej grupie pod względem wolumenu przychodów reklamowych wyróżnia się stacja TV Puls, zaś największy wolumenowy wzrost przychodów odnotowała stacja TV4. Doskonale na rynku reklamy radzi sobie także Stopklatka – podaje dom mediowy Starlink.

Przychody pozostałych stacji tematycznych dostępnych za pośrednictwem sieci kablowych i satelitarnych wzrosły w I kwartale o 2,2 proc. W I kwartale cały rynek reklamy telewizyjnej był wart 873 mln zł ( o 3,7 proc. niż rok wcześniej). 58,3 proc. tej kwoty powędrowało do tzw. Wielkiej Czwórki: TVP1, TVP2, TVN i Polsatu, 21,9 proc. – do pozostałych kanałów nadawanych za pośrednictwem sieci kablowych i platform satelitarnych, a 19,8 proc. – do stacji nadawanych w ramach naziemnej telewizji cyfrowej (oprócz kanałów z Wielkiej Czwórki).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama