Reklama
Rozwiń

Wpływy stacji DVB-T skoczyły o ponad jedną trzecią

Przychody ze spotów stacji emitowanych na multipleksach naziemnej telewizji cyfrowej (oprócz TVP1, TVP2, TVN i Polsatu) wzrosły w pierwszym kwartale rok do roku o 34,4 proc. do 173 mln zł – wynika z danych Starlinka.

Publikacja: 04.05.2015 16:40

– Udział tych kanałów w rynku reklamy telewizyjnej w analizowanym okresie zbliżył się do 20 proc. wobec 14,7 proc. w 2014 roku. W tej grupie pod względem wolumenu przychodów reklamowych wyróżnia się stacja TV Puls, zaś największy wolumenowy wzrost przychodów odnotowała stacja TV4. Doskonale na rynku reklamy radzi sobie także Stopklatka – podaje dom mediowy Starlink.

Przychody pozostałych stacji tematycznych dostępnych za pośrednictwem sieci kablowych i satelitarnych wzrosły w I kwartale o 2,2 proc. W I kwartale cały rynek reklamy telewizyjnej był wart 873 mln zł ( o 3,7 proc. niż rok wcześniej). 58,3 proc. tej kwoty powędrowało do tzw. Wielkiej Czwórki: TVP1, TVP2, TVN i Polsatu, 21,9 proc. – do pozostałych kanałów nadawanych za pośrednictwem sieci kablowych i platform satelitarnych, a 19,8 proc. – do stacji nadawanych w ramach naziemnej telewizji cyfrowej (oprócz kanałów z Wielkiej Czwórki).

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku