Cisco chce zwiększyć zatrudnienie w krakowskim dziale wsparcia

Publikacja: 02.07.2013 15:14

Amerykański koncern informatyczny Cisco, który w Krakowie zatrudnia około 300 osób, zamierza przez najbliższe 2-3 lata nawet trzykrotnie powiększyć liczbę pracowników – informuje PAP.

W Krakowie od roku działa centrum wsparcia Cisco. Obsługuje klientów z regionu Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Rosji. Ośrodek świadczy usługi zarówno dla innych podmiotów amerykańskiego koncernu, jak i klientów zewnętrznych w zakresie wsparcia technicznego oraz obsługi księgowej, rachunkowej i zamówień.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku