Aktualizacja: 09.05.2025 22:44 Publikacja: 20.06.2012 07:00
– Budujemy katalog, mamy już szereg podpisanych umów licencyjnych. Do końca roku chcemy mieć kilkaset filmów starannie dobranych pod gusta wymagającej publiczności. Planujemy w ciągu roku od startu zdobyć 100 tys. użytkowników – mówi Maciej Obuchowicz z Vodeon.pl.
Serwis ma się utrzymywać zarówno z opłat od widzów, jak i z reklam. Oprócz filmów ma zawierać także treści redakcyjne. – Na poziomie EBITDA Vodeon.pl będzie rentowny bardzo szybko, natomiast skala koniecznych inwestycji jest trudna do oszacowania – mówi Obuchowicz.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas