Reklama

Rozkręca się sprzedaż wyższych prędkości internetowych

Publikacja: 06.08.2010 17:00

Do 15 proc. wzrósł udział pakietów 6-20 Mb/s w całkowitej sprzedaży usług dostępowych grupy [b]Telekomunikacji Polskiej[/b] – podał w ubiegłym tygodniu narodowy operator. Odsetek ten nie jest wysoki, ale skoczył z poziomu 2 proc., jakie TP notowała w I połowie ubiegłego roku. To efekt obniżki cen, jakie TP zastosowała na wiosnę tego roku.

[b]Netia[/b] dla odmiany podała wczoraj, że wyższe prędkości 8-20 Mb/s wybiera obecnie 25 proc. abonentów. Mimo wzrostu udziału wyższych pakietów w sprzedaży usług dostępowych telekomów wciąż 70-80 proc. wciąż wybiera niższe prędkości i niższe ceny poniżej 50-60 zł miesięcznie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama