Aktualizacja: 09.05.2025 08:11 Publikacja: 30.11.2010 09:35
Foto: ROL
[b]rpkom.pl: – Dlaczego w Polsce tak mało wiadomo o Ciena? Nie macie u nas klientów?[/b]
[b]Artur Kwiatkowski, PR Manager EMEA, Ciena Corporation[/b]: – Nasze produkty znajdują się głęboko w sieciach operatorów i bardzo rzadko dotyczą konsumenta końcowego. Wyjątkiem są konsumenci biznesowi, którzy mogą potrzebować platformy carrier-ethernetowej do dostępu optycznego lub DWDM (Dense Wavelength Division Multiplexing) w światłowodzie. Klientów oczywiście mamy. Jakiś czas temu informowaliśmy o kontrakcie z GTS Energis, z którym współpracujemy w Polsce, Czechach i Rumunii. GTS to nasz największy klient w Polsce.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas