Reklama

Do kogo uciekają klienci sieci komórkowych? Zwycięzca jest jeden

458,38 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w II kwartale tego roku – podał Urząd Komunikacji Elektronicznej. Spośród wielkiej czwórki najmniej odejść odnotował Polkomtel, właściciel marek Plus i Plush, a najwięcej Play.

Publikacja: 03.07.2019 11:28

Do kogo uciekają klienci sieci komórkowych? Zwycięzca jest jeden

Foto: Adobe Stock

Liczba przenosin była o 8 proc. większa niż w analogicznym okresie 2018 roku. Nie oznacza to jednak, że w tym roku rynek MNP (ang. mobile number portability) rośnie. Według naszych obliczeń po półroczu jest on niższy pod względem liczby przeniesionych numerów o około 4 proc. niż w ciągu sześciu miesięcy 2018 r.

Ten rok pod względem MNP należy do Grupy Cyfrowy Polsat. W drugim kwartale sieć komórkowa Plus była liderem przenosin pod względem bilansu i pozyskała na czysto 25,4 tys. numerów, spychając na drugie miejsce operatora, który od wielu kwartałów zajmował pierwsze miejsce, czyli Premium Mobile. Tym razem grono dodatkowych osób, które skorzystały z ofert firmy Premium Mobile (należy do tej firmy także marka a2Mobile) to 14,2 tys. (po uwzględnieniu odejść).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama