Aktualizacja: 14.05.2025 15:30 Publikacja: 07.10.2009 00:00
– Obecnie trwa jesienno zimowa kampania promocyjna Vectry realizowana w ogólnopolskiej telewizji, prasie i Internecie. W Warszawie główna część kampanii obejmie dodatkowo outdoor z wykorzystaniem realizacji na frontlightach, citylightach, nośnikach w metrze oraz siatkach wielkoformatowych. Wykorzystujemy także lokalne stacje radiowe. W okresie przedświątecznym planowane są również niestandardowe działania BTL. Kampania mediowa o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym potrwa do końca roku – informuje Krzysztof Stefaniak, rzecznik Vectry. Spółka nie ujawnia kosztów warszawskiej kampanii.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas