Vectra okleiła Warszawę plakatami

Operator sieci kablowej prowadzi kampanię swoich usług w Warszawie. Vectra działa w stolicy od początku roku, czyli od chwili przejęcia Spraya.

Publikacja: 07.10.2009 00:00

– Obecnie trwa jesienno zimowa kampania promocyjna Vectry realizowana w ogólnopolskiej telewizji, prasie i Internecie. W Warszawie główna część kampanii obejmie dodatkowo outdoor z wykorzystaniem realizacji na frontlightach, citylightach, nośnikach w metrze oraz siatkach wielkoformatowych. Wykorzystujemy także lokalne stacje radiowe. W okresie przedświątecznym planowane są również niestandardowe działania BTL. Kampania mediowa o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym potrwa do końca roku – informuje Krzysztof Stefaniak, rzecznik Vectry. Spółka nie ujawnia kosztów warszawskiej kampanii.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa