– Obecnie trwa jesienno zimowa kampania promocyjna Vectry realizowana w ogólnopolskiej telewizji, prasie i Internecie. W Warszawie główna część kampanii obejmie dodatkowo outdoor z wykorzystaniem realizacji na frontlightach, citylightach, nośnikach w metrze oraz siatkach wielkoformatowych. Wykorzystujemy także lokalne stacje radiowe. W okresie przedświątecznym planowane są również niestandardowe działania BTL. Kampania mediowa o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym potrwa do końca roku – informuje Krzysztof Stefaniak, rzecznik Vectry. Spółka nie ujawnia kosztów warszawskiej kampanii.
Vectra zarządza na terenie Warszawy siecią obejmującą ok. 70 tys. gospodarstw domowych, z czego 50 tys. to infrastruktura wybudowane jeszcze przez Spraya. Vectra planuje na koniec roku zasięg sieci 100 tys. mieszkań. Vectra stopniowo wygasza markę Spray i komunikuje swój podstawowy brand. Jednocześnie trwa zmiana umów z abonentami Spraya. Proces ten ma się zakończyć latem 2010 r.