Vectra okleiła Warszawę plakatami

Operator sieci kablowej prowadzi kampanię swoich usług w Warszawie. Vectra działa w stolicy od początku roku, czyli od chwili przejęcia Spraya.

Publikacja: 07.10.2009 00:00

– Obecnie trwa jesienno zimowa kampania promocyjna Vectry realizowana w ogólnopolskiej telewizji, prasie i Internecie. W Warszawie główna część kampanii obejmie dodatkowo outdoor z wykorzystaniem realizacji na frontlightach, citylightach, nośnikach w metrze oraz siatkach wielkoformatowych. Wykorzystujemy także lokalne stacje radiowe. W okresie przedświątecznym planowane są również niestandardowe działania BTL. Kampania mediowa o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym potrwa do końca roku – informuje Krzysztof Stefaniak, rzecznik Vectry. Spółka nie ujawnia kosztów warszawskiej kampanii.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i Suzuki Swift ponownie w gronie liderów rankingu niezawodności
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego