– Do początku września wszyscy użytkownicy [b]Tlenofonu[/b] i [b]FreecoNET[/b] zostaną zintegrowani w jednej bazie danych. Za za trzy dni przepniemy wszystkich użytkowników, którzy nie mają numeru telefonicznego, a korzystają tylko z połączeń wychodzących – powiedział „Rz” [b]Jan Wyrwiński[/b], prezes FreecoNET.

Obie firmy wiosną tego roku zapowiedziały połączenie sił w walce o użytkowników telefonii internetowej. W wyniku fuzji powstaje firma z ok. 30-40 proc. udziałem w polskim rynku VoIP (brak jest dokładniejszych danych). Tlenofon, w którym profil użytkownika założyło ponad 600 tys. osób, dysponuje ok. 30-40 tysiącami regularnych klientów. Wkład FreecoNET w fuzję to ok. 30 tys. stałych użytkowników.

Jak zapowiedział Jan Wyrwiński, fuzja FreecoNET i Tlenofonu będzie komunikowana głównie bezpośrednio do użytkowników, za pomocą wiadomości SMS, publikacji na blogu i e-maili. – Nie planujemy tradycyjnej kampanii marketingowej – powiedział Wyrwiński.