Reklama
Rozwiń
Reklama

Większość telekomów wyda w tym roku na PR tyle samo, co w 2012 roku

Publikacja: 07.01.2013 15:06

Zdecydowana większość firm w branży telekomunikacyjnej (ponad 70 proc. ) planuje utrzymać wydatki z zakresu public relations w 2013 r. na poziomie z 2012 r. – wynika z badań zrealizowanych przez PMR Research wspólnie z agencją ComPress.

Spośród tych przedsiębiorców telekomunikacyjnych, którzy zamierzają zmienić swe budżety na działania PR, więcej firm planuje je zwiększyć (ok. 17 proc.) niż zredukować (ok. 13 proc.).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama