Większość telekomów wyda w tym roku na PR tyle samo, co w 2012 roku

Publikacja: 07.01.2013 15:06

Zdecydowana większość firm w branży telekomunikacyjnej (ponad 70 proc. ) planuje utrzymać wydatki z zakresu public relations w 2013 r. na poziomie z 2012 r. – wynika z badań zrealizowanych przez PMR Research wspólnie z agencją ComPress.

Spośród tych przedsiębiorców telekomunikacyjnych, którzy zamierzają zmienić swe budżety na działania PR, więcej firm planuje je zwiększyć (ok. 17 proc.) niż zredukować (ok. 13 proc.).

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont