Większość telekomów wyda w tym roku na PR tyle samo, co w 2012 roku

Publikacja: 07.01.2013 15:06

Zdecydowana większość firm w branży telekomunikacyjnej (ponad 70 proc. ) planuje utrzymać wydatki z zakresu public relations w 2013 r. na poziomie z 2012 r. – wynika z badań zrealizowanych przez PMR Research wspólnie z agencją ComPress.

Spośród tych przedsiębiorców telekomunikacyjnych, którzy zamierzają zmienić swe budżety na działania PR, więcej firm planuje je zwiększyć (ok. 17 proc.) niż zredukować (ok. 13 proc.).

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić